7. Ihanaa ja kamalaa
Jarkko oli selvästi herännyt minua aikaisemmin sillä makuuhuoneeseen tuoksui mahdollisesti vohvelit ja katsoessani viereeni en nähnyt häntä vieressäni. Haaveilen että tämä aamu olisi yhtä mahtava kuin edellinen ilta.
Tuoksu nenääni makuuhuoneessa osottautui oikeaksi sillä Jarkko oli nukkuessani tehnyt meille aamupalaa eli vohveleita. Suutelin häntä kiitokseksi aamupalasta ja eilisestä. Hän ei kommentoinut asiaa mitenkään.
"Menehän pöytään istumaan, syödään yhdessä" Jarkko sanoi aamu käheällä äänellä
"Vohvelit ovat varmasti yhtä hyviä kuin tuoksukin on, kiitos" kiittelin Jarkkoa aamupalan tekemisestä
Söimme yhdessä aamupalaa ja Jarkko sanoi että saisin käyttää kumpaa vain suihkua kahdesta suihkuhuoneesta ja hänen aamutakkiaan saan pitää jos tulee kylmä.
"Kiitos Jarkko, haluaisin tietää miksi teet tämän kaiken minulle? Tarkoitan olemmeko nyt yhdessä? " Kyselin Jarkolta
Tiedän ei ollut hyvä veto heti aamukoomassa kysellä tälläisiä mutta pian joutuisin palaamaan asuntolaan ja halusin asiaan selvyyden näin kasvotusten.
"En osaa tähän oikein vastata nyt, käy suihkussa ja vien sinut kotiisi" Jarkko vastasi
Kävin suihkussa ja olin ihan ällikällä lyöty että Jarkolla oli todella varaa tälläiseen luksus asuntoon jossa on kolme makuuhuonetta ja kaksi wc. Mihin hän yksin asuessaan tarvitsee näin paljon tilaa? Mahdollisia lapsia varten vai onkohan hänellä entisestä suhteesta lapsia.. Minun täytyi saada näihinkin asioihin vastaus ennenkun aloittaisimme parisuhteen.
Ollessani peilin edessä Jarkko tuli takaapäin halaamaan minua ja koitin avata suutani jotta voisin kysyä uudestaan asioista jotka minua mietityttävät mutta päädyimme intohimoiseen suudelmaan ja lopetin suutelemisen ja yritin uudestaan avata suutani.
"Jarkko, meidän todella pitäisi puhua tulevaisuudesta"
"En nyt jaksaisi, vien sinut kotiin" Jarkko totesi
Jarkko vei Janeten asuntolaan ja palasi omaan kotiinsa jossa ehti olla hetken kunnes hänen vaimonsa palasi reissultaan. Mona ryntäsi Jarkon luokse ja suuteli.
"LOPETA" Jarkko huusi
"Mitä ihmettä ? suutelin sinua ? miksi huudat minulle?" Mona ihmetteli
"Minulla on sinulle kerrottavaa, minulla on toinen" Jarkko kakisti
"Mitä h*lvettiä?! oliko sulla se h*ro täällä?" Mona raivostui
"VASTAA MOUKKA?! KUKA SE ON" " ONKO SE OPPILAASI?"
"Mitä se sinulle kuuluu" Jarkko puolusteli
" Se on se tumma hiuksinen uusi oppilas? Olet ollut poissaoleva ja tarkistin toissapäivänä puhelimesi olit soitellut hänelle"
"MITÄ OLET KATSONUT PUHELINTANI?!"
"Eli se on se nuori pimu, minä sille hupakolle näytän" Mona totesi ja paiskasi oven mennessään.
Mona lähti asuntolaa kohti sillä tiesi kyllä Janeten kuvaamataidon tunnilta ja oli huomannut kuinka Jarkko tuijottaa aina koululla Janeten perään ja totesi että "niillä oli se keskutelu... Ihme kun hän silloinkin tuli kotiin niin myöhään...."
Asuntolan ulko ovet olivat auki myös iltaisin jotta asukkaat voisivat kulkea ilman huolta, Mona kuitenkin juoksi olohuoneeseen ja huusi
"HEI HUPAKKO! TULEHAN TÄNNE"
Mona juoksi kuitenkin Janeten luokse sillä oli hyvin vihainen miehensä pettämisestä.
"opettaja... mitä te.."
"MITÄPÄ LUULISIT, JARKKO KERTOI MINULLE KAIKEN"
"Oletteko yhdessä ?!" Kummastelin Mona opettajalle
"NO MITÄPÄ VEIKKAAT, OLEMME OLLEET 5-VUOTTA NAIMISISSA JA SITTEN TUOLLAINEN TULEE JA PILAA KAIKEN"
Mona oli niin raivoissaan että oli jo valmis kuristamaan Janeten, mutta Jarkko juoksikin eteisestä olohuoneeseen joka keskeytti Monan raivoomisen
"MONA LOPETA" Jarkko huusi juoksiessaan
"Tämänkö hupakon haluat itsellesi? Ei tuu kestämään"
Jarkko käveli minun viereeni ja alkoi puolustamaan että on todella rakastunut minuun ja olin tosi hämmentynyt koko tilanteesta mutta onnellinen rakkauden tunnustuksesta.
"MINÄ KERRON KOKO KOULULLE JA TE OLETTE MENNYTTÄ" Mona huusi meille
"Jarkko, mitä tämä nyt on. Onko sulla oikeasti vaimo!" Oli minun vuoro raivostua
"ON TODELLAKIN" Mona huusi väliin
"Antakaa minun puhua, haluan Mona katkaista avioliittomme ja aloittaa Janeten kanssa uuden elämän" Jarkko tunnusti rakkauttaan meidän kuullen
Mona katsoi vihaisena Jarkkoa ja totesi
"Riskeeraatte koulun ja työpaikan jonku lapsellisen romanssin takia, minua on turha vinkua takaisin. Mutta talosta sinä maksat minulle. En mene sinne enään jalallanikaan" Mona sanoi ja poistui taksiin.
Kun Mona oli poistunut sovimme Jarkon kanssa että puhuisimme asiat myöhemmin läpi mutta muuttaisin nyt hänen luokseen ennenkun minut ehdittäisiin heittää pois koululta. Sillä hyvinkin pian rehtori varmasti ottaa meihin molempiin yhteyttä ja suosiolla vaan jätämme koulun.















Kommentit
Lähetä kommentti