Siirry pääsisältöön

Tekstit

Videot

13. Vaaleanpunaisia tarrasukkia

Aamulla sairaalassa.  "Minun pikku tyttöni" syleilin pientä kääröä ja lässytin "En päästä sinua koskaan silmistäni" "Huomenta Janette" Julia totesi Janeten takana. "Huomenta vaan teillekkin, pääsittepä nopeasti tulemaan" Totetin vanhemmilleni "No tietenkin, meidän ensimmäisen lapsenlapsen takia. Saanko ottaa syliin?" Julia tokaisi ja katseli vauvaani. "Tietysti saat" Ojensin vauvan äidilleni Kun sain nyyttini annettua oman äitini käsiin häneltä vierähti kyynel ja isäni toivotti onnittelut ja halasi minua. En koskaan ollut häntäkään nähnyt niin herkillä "Missä se Jarkko on? Eikö isän pitäisi olla paikalla?" Reima kyseli "En tiedä, synnytyksen jälkeen olin niin pihalla etten ole tajunnut soittaa hänelle" Sanoin isälle "Minä voisin käydä katsomassa kotoanne mikä siellä on tilanne ja otan sinulle puhtaat vaatteet" Reima totesi ja lähti.  Reima sai a...

Viimeisimmät blogitekstit

12. Työpaikka hinnalla millä hyvänsä

11. Vie minut sairaalaan

10.Palanutta juustokastiketta