5. Sinuna olisin varovaisempi

Oli lauantai aamu ja nautin hilloleipääni keittiössä Saran kanssa, hän tosin söi hernekeittoa aamupalaksi. On ilmeisesti rahat aika lopussa. Emme ole aikaisemmin kuin vaihtaneet muutaman sanan mutta sara avasi suunsa ja rikkoisi hiljaisuuden.
"Näin teidät" - Sara totesi
"Kenet ? ja missä?" - ihmettelin mistä hän oikeen puhuu
"Sinut ja sen kaikkien kuolaaman opettajan"- Sara tyynesti totesi
"Häh, mitenniin muka ?" - yritin pyristellä pois kiusallisesta tilanteesta
"Tuossa pihalla, se jätti sut autolla pihaan huomasin oman huoneeni ikkunasta"
"Aijaa. Eihän siinä ole mitään väärää jos opettaja tuo kotiin ? "- koitin pelastaa tilannetta kiemurtelemalla
"Eipä niin..." - sara jatkoi syömistään 

"Kannattaisi olla varovaisempi ennenkuin kaikki saavat tietää että uit opettajan pöksyihin" - Sara kettuili minulle tahallaan
"Niimpä niin, keskity omiin asioihisi" - ja jatkoin leivän syömistä
"Sulle on muuten pihalla joku tuonut kukkia että kannattaa käydä keräämässä ne pois" - Sara murahti
"Lukiko siinä että keneltä?" - kummastelin
"Ei varmaan, en katsonut" - sara totesi ja jatkoi syömistään
Hotkin loppuleivän suuhuni ja nousin pöydästä


Apua ! ihanat ruusut. Nostin kukat ja etsin mahdollista lappua jossa näkyisi keneltä ruusut ovat. Ruusujen keskeltä löytyi pieni kirje jossa luki

Päivän paisteelleni <3
Rakkaudella J.J



Sillä aikaa toisaalla
"Hei, ehtisitkö nähdä tänään illallisen parissa ?" - Jarkko soitti ja kyseli
"Mielelläni, monelta tavataan ja missä ?" - Vastasin
"Tulen hakemaan sinut parin tunnin sisällä, nähdään." - Jarkko kertoi suunnitelmistaan
"Sopii, nähdään."
Lopetin puhelun ja lähdin äkkiä katsomaan mitä laitan päälleni


"Hei rakas, kenen kanssa juttelit ?"- Mona kyseli mieheltään
"Yksi vanha kaveri halusi lähteä syömään niin sovittiin monelta nähdään" - Jarkko vastasi 
"Okei, muistathan että olen pian lähdössä työmatkalle ja palaan huomenna takaisin?" - Mona muistutteli
"Tottakai muistan" - Jarkko totesi

Mona suuteli Jarkkoa hyvästiksi ja halusi vielä tietää mikä Jarkkoa oikein painaa kun hän tuntuu kovin etäiseltä.
"Ei minua mikään, työt väsyttää" - Jarkko vastasi
"Lepäisit välillä, anna suukko" - Mona koitti suukottaa miestään
"Menehän nyt taksi varmaan odottaa jo sinua"- Jarkko koitti häätää vaimoaan.
"No joo, rakastan sinua pus"- Mona sanoi vielä lopuksi
"Juujuu" - Jarkko huokasi

Mona astui taksin kyytiin toiseen kaupunkiin yhdeksi yöksi työmatkalle ja näin Jarkko jäisi yksin...



Odotin Jarkkoa(ni) asuntolan pihalla ja hän huristi pihaan sovitusti hienolla autollaan. Hän vie minut syömään ja ties mitä tästä illasta tulisi. Toivottavasti vaatteeni ovat sopivat ravintolaan koska minulla ei ollut muutakaan päälle pantavaa ja jos Jarkko aikoo viedä minut hienoon ravintolaan niin en voi mennä missä tahansa vaatteissa.




Oho, tämä jakso päättyi tähän. Seuraavaan pääsette käsiksi mahdollisimman pian.
Mitä olette mieltä, toimisiko Jarkon ja Janeten mahdollinen suhde vai katkeaako se ennen kun on edes alkanutkaan ?
Kerro ihmeestä tunnelmia tästä blogisarjasta :) 















Kommentit

Suositut tekstit