1. Tästä se alkaa

Heillurei sims fanit. Ryövätään nämä pakolliset jutut tästä ennenkun pääsette tutustumaan uuteen perheeseen ja tarinaan.

Elikkäs halusin alkaa kokeilla tehdä itse LC sims tarinoita, koska tuntuu että nyt täytyy saada uusia tuulia ( koska edellinen perheeni poistui jostain syystä ja siellä oltiin jo kolmannessa sukupolvessa)

Haluan aluksi sanoa myös että, minulla on omat säännöt tämän LC suhteen. Eli kaikki eivät ihan täsmää, mutta yritetään kuitenkin.  Ja pelinä minulla on tietysti Sims3.

Mennäänhän tarinan pariin




Olen Janette Palokangas. Alotin juuri uuden yliopiston parhaan ystäväni Aleksandran kanssa

Aleksandra on hulluna urheiluun ja käyttää viimeisen illan ennen koulun alkua tietysti urheilemiseen


Minua jännittää tuleva koulu. Jätin vanhempani yksin toiseen kaupunkiin ja muutimme Alen (Aleksandra) kanssa tänne Sunvalleyyn. Minulla ei ole sisaruksia mutta Alella on isosisko. Olemme olleet ystäviä päiväkodista lähtien ja siten erottamattomat.

Pesen hampaani vielä ennen nukkumaanmenoa. Kello on vasta yhdeksän ja aijon mennä aikasin sänkyyn, koska nukun muutenkin huonosti aina silloinkun minua jännittää.


Olen iloinen että asuntolassa oli paljon huonekaluja ennenkuin muutimme tänne. Ei tarvinnut vanhempia vaivata siihen että miten saan itselleni sängyn ja tietokoneen. Keittiössäkin on pöytä ja tuolit valmiina, koska meitä on täällä monta. En ole ehtinyt tutustua vielä kehenkään.


Muut opiskelijat asuntolassa ovat vasta omilla iltahommillaan.


Ainoa huono puoli tässä asuntolassa on se että kaikki äänet kuuluvat huoneisiin, muut kolistelevat keittiössä ja se kuuluu hyvin koska huoneeni on ihan keittiön vieressä. 

Toivottavasti en nukkuisi huomenna pommiin.




Alas saa laittaa kommentteja mitä mieltä olette :) Ja mitä arvelette saako Janette ja Aleksandra uusia ystäviä tuntemattomasta kaupungista ?






Kommentit

Suositut tekstit